Take care of yourself

Lägenheten tom, bara jag hemma. Vad passar då bättre än att sätta på lugn musik och lägga sig i badet en stund? Satte på mig en ansiktsmask, inpackning i håret och massa badskum som doftar underbar kokos. Rakade benen, smörjde in hela kroppen och målade naglarna.
 
Jag har blivit alltför dålig på att ta hand om mig själv, någonting som endast går ut över mig. En del i att må bättre handlar väl ändå om just det, att få tillfälle att bara slappna av, njuta och tänka på sig själv i en timme eller två.
 
 


Kommentarer
Lovisa - Mångsysslare

Såå gött med bad! Vi har ingen i lägenheten så vi köpte en uppblåsbar sån där sommar-ute-pool. Funkade perfekt tills den gick sönder ;D

Svar: haha hoppas ni inte satt i när den gick sönder ;) Det är verkligen skönt att ha ett bad att kunna koppla av i ett tag när man känner för det!
Ida Nilsson

2013-01-21 @ 20:15:36
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se
Malin - Stjärnflocka

Låter härligt!!! Jag älskar att slappa i ett bad!
Kram Malin

2013-01-21 @ 20:18:11
URL: http://www.stjarnflocka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback