Fit for fight

God eftermiddag, söndag!
Jag ställde klockan imorse för att svettas på gymmet med mamma. Idag kom det upp för mig vilken skillnad det känns i min kropp från de första gångerna på gymmet för någon månad sedan. Då stod jag på crosstrainern i ca 15 minuter, kanske i kombination med något annat för att det var för jobbigt att stå där länge. Idag stod jag där i 40 minuter. Visst, efter en halvtimme blev det riktigt jobbigt och jag ville ge upp. Men jag bestämde mig istället för att sänka någon level och fortsätta tiden ut, oavsett hur mycket benen än ville vika sig. Jag var stolt efteråt och körde dessutom mer styrketräning än vanligt. Dagen kunde ju knappast börjat bättre? :)
 
Motivation.
 


Kommentarer
Michelle Osein

vad kul att du märker skillnad! :D

2013-01-20 @ 16:01:23
URL: http://michelleosein.se
Malin Wederberg

Vad duktigt! :)

2013-01-20 @ 17:19:54
URL: http://darksess.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback