Finally weekend

I morse när jag öppnade ytterdörren för att hämta tidningen kändes det som jag gick in i en värmevägg. 31 grader i skuggan. Värmen är slående, den blå himlen börjar bli mörk, blåsten är påtaglig och åska hörs på lång väg och är på ingång. Jag har hunnit rensa rabatter, vattna blommor och kikat till mina paprikor som är på väg! En dag som hittills varit lugn, fullt behövande eftersom jag hade en oplanerat sen kväll igår hos Ida och Andreas.
 
Innan det är dags att åka in mot stan är det Elfsborgsmatch på G, idag hoppas vi på vinst på Friends Arena mot AIK!
 
 


Kommentarer
K

Mina är ungefär lika stora:)

Svar: Roligt! :D
Ida Nilsson

2013-08-04 @ 10:21:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback