Restless

Jag har känt mig rastlös sedan jag kom hem idag, så hemskt det är! Jag brukar sällan känna mig rastlös för jag har alltid såpass mycket planerat, men idag har jag tvingat mig själv att ta det lugnt. Ingen träning blir det idag heller. Min massör sa igår att jag skulle ta det lugnt i någon dag. Jag var så otroligt spänd och blodcirkulationen sattes igång så mycket mer än vad jag var van vid efter massagen, vilket resulterade yrsel igår. Vore ju dumt att svimma under en promenad idag. Jag får istället rå om mig själv, sitta under min mysfilt, tända ljus och njuta av lite choklad fram till det är dags att börja med matlagningen!
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Mmmm, choklad är gott

2012-11-03 @ 18:35:33
URL: http://Pussmulen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback