Orchidaceae

För några månader sedan hade jag i princip gett upp hoppet om mina orkidéer. Det resulterade i att jag slängde två av dem för att jag inte trodde att de skulle blomma mer. Så fel jag hade! För några veckor sedan började det komma knoppar på den orkidé som jag valt att ha kvar. Färgen på blommorna kom jag inte ihåg, så när de två blommorna som hittills kommit slagit ut, var färgen helt en överraskning. Dessutom kommer den blomma riktigt ordentligt, massa knoppar som inte slagit ut ännu. Det är så otroligt fina blommor tycker jag, och jag hade gärna haft fler i vårt hem! Men plats till det ska väl finnas också? En plats där de trivs. Kommer definitivt inte byta plats på den jag har nu!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda Landegren

sv: Får du inte ha höstlov? :(

Kramar Amanda!

2012-10-26 @ 15:49:01
URL: http://mandiphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback