Makes me feel sick

Det som skulle bli en mysig lördag som avslutades med god mat efter att jag skulle fått min bil servad och klar av min fästman blev lite annorlunda. Jag har istället fått stå för besiktning av bil och så vidare idag. Ingen god mat blev lagad. Snarare pizza för avhämtning. Familjepizza. Som räcker tills ikväll. Jag mår illa bara jag tänker på det. Men vad gör man inte för maximalt omhändertagande av sin sjuke man?
 
Det ska bli skönt att efter två veckor av halsont och förkyldning komma igång och träna och laga riktig mat igen på måndag!
 
 
 


Kommentarer
AttentionCrew

Hej! Hoppas allt är bra med dig. Vi heter AttentionCrew och är en dansgrupp som dansar Alltyle. Kolla gärna in oss på Facebook och "gilla" vår sida.
http://www.facebook.com/pages/ATTENTION-CREW/194333560611066

LOVE

Emilia

skönt att du mår bättre! vad tränar du?

Svar: Just nu blir det bara pw och liknande utomhus, men förhoppningsvis blir det att sätta igång med gym igen till vintern :)
Ida Nilsson

2012-10-21 @ 18:07:05
URL: http://espot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback