Josefine Gästbloggar

Hej Ida!
Jag hoppas verklgen att du är nöjd med designen. Och är det någonting du vill ändra så säg bara till!
Jag försökte göra den så likt din beskrivning som möjligt och det jag är mest nöjd med är bakgrunden och headern. Tycker den är väldigt shabby chic och den passar verkligen in på dig och hela din blogg!
Dina bilden har nu 700 i bredd. så de är lite större. Så du vet (:
- Jag laddade upp en bild på ett får i bergen i Norge. För att kolla bredden på bilderna. Så den bilden är min, om du undrar var den kom ifrån.

Du har en underbar blogg och jag personligen följer den via bloglovin.
Hoppas att du får massa läsare som fastnar för designen och du kan gärna tipsa om min blogg om de frågar efter design och designtips!
- Förlåt att jag tar mig friheten och skriver ett helt inlägg. Jag hoppas att du inte blir arg.. Du kan ju lätt ta bort inlägget om du vill.

Ha en fantastisk dag.
Kram Josefine
www.josefinesvard.blogg.se
 


Kommentarer
Josefine Svärd

FÖRESTEN! Jag har satt en stämpel längst ner i din meny.
"Design av josefinesvard.blogg.se"
Jag hoppas verklgen inte det gjorde nåt.

Svar: Det gjorde absolut ingenting. Duktig är du! :)
Ida Nilsson

2012-10-30 @ 00:43:03
URL: http://josefinesvard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback