Ledig!

En dag i ledighetens tecken. Tänkte säga att jag knappt vet när det hände sist. Skolan är så krävande just nu, på många sätt. (jag vet att vissa av er skulle tycka det var jätteintressant att prata om skolan, med tanke på att många småbarnsföräldrar läser och skulle ha mycket nytta av det jag lär mig på min utbildning. Men jag har ändå valt att inte prata om skolan i bloggen, flertalet av mina läsare är nog inte vidare intresserade av det).
 
I vilket fall, så har dagen spenderats både i Ulricehamn och i Borås tillsammans med Ida och världens bästa William. Tycker om dem så mycket! Nu kan jag somna gott ikväll. Men först, en promenad!
 
 


Kommentarer
Ida

Och vi älskar att vara med dig också. Så skönt att ha vänner som är ärliga, uppriktiga och omtänksamma! ❤

Svar: Naaw, love you!
Ida Nilsson

2012-11-08 @ 19:34:34
URL: http://Idaochwilliam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback