Krukor

Äntligen är städningen klar och jag har fått sätta ner rumpan i soffan. Dammsugningen får sambon ta medan jag åker iväg och kollar fotbollen, det är inte mer än rätt :)
 
Jag fick en undrande fråga om varför jag klipper mina blommor och det är mestadels för att jag har blommor i vardagsrumsfönstren som växer väldigt mycket, och hänger nedanför fönsterbrädan om jag inte ansar. Dessutom är mina krukor fina och väldigt dyra, så därför vill jag såklart att dem ska synas. Dem är över 40 cm höga vilket inte syns så tydligt om blommorna hänger ner över.
 
 
 


Kommentarer
Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

supernsygga krukor! att bara byta krukor tycker jag piffar upp ett rum rejält :)

sv förra året så var jag klar med allting i november.. men detta året har gått så jädra fort, haha

2012-11-02 @ 07:09:00
URL: http://yarp.blogg.se
Ninni - Vimsiga mamman

sv. åh tack =D

så fina :) skönt å va klar me städning å =)

2012-11-02 @ 09:17:14
URL: http://ninnzan.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback