Hard

Den här förmiddagen har varit lite extra jobbig. Vi har röjt i lådor, klädkammaren och förråd. Slängt allt som har med vårt förflutna att göra. Från vår bästa vän, vår bebis. Alla gamla trasiga leksaker och bäddar och gamla matsäckar. Skurat ur "hans" lådor och skåp". Imorgon gör vi det sista och åker till tippen - och allt kommer vara borta för evigt. Igårkväll satte jag mig i klädkammaren, luktade på en av hans gamla filtar och grät en stund. Älskade du, du anar inte hur saknar du kommer vara i resten av våra liv.
 
 
Vår älskling och mina föräldrars hund Mira.
 


Kommentarer
Jennipher

Missar inlägg med den appen jag har, tur man kan gå in och läsa "nya" inlägg här ibland! :) Har en liknade bild på tubis och ozzie ju! :)

2012-11-22 @ 05:37:37
URL: http://jeennipher.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback