Chernobyl Diaries

Jag blir så rädd. Och arg. Varför gör regissörer filmer med dåligt eller förutsett slut? Vi tittade idag på Chernobyl Diaries som är en skräck från 2012. Jag är väldigt fashinerad i platser som just Tjernobyl, Auschwitz osv. Samtidigt som jag är lite skraj så är jag oerhört intresserad och skulle verkligen vilka åka på turistresa till båda platserna. Eller ville kanske jag ska säga. Chernobyl Diaries gjorde mig intresserad till en början, samtidigt som jag var livrädd. Jag menar, man vet ju vad som är sant från allra första början. Filmen var helt okej, men vilket slut! Gaaah jag blir så frustrerad.. Tänk om man bara kunde hoppa in i filmen och bara... ändra om lite? Det är väl inte så mycket begärt..?
 
 
 
 
Sex turister på resa i Ryssland bestämmer sig för att göra någonting utanför ramarna. De bokar därför en "extrem" guide som tar med dem till staden Pripyat där arbetarna på Tjernobyl bodde, men som varit övergiven sedan katastrofen 1986. Efter en kort rundtur blir de strandade när deras bil vägrar starta och när mörkret kommer upptäcker de att staden inte på något sätt är övergiven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback