Avstressande läsning

Jag kommer in i små perioder då jag läser en hel del. När jag väl gör det märker jag på mig själv att jag har mycket lättare för att slappna av. Det är svårt att riktigt sätta sig in i en bok om man är stressad, orden sätter sig liksom inte och man har svårt att förstå handlingen. Nu är jag nog inne i en period, men har läst de flesta böcker jag har hemma. Just nu läser jag Barnflickan av Hanna Von Corswant. Den är helt okej faktiskt, jag hoppas att den kommer igång snart!
 
 Jag behöver en spännande bok som förtrollar mig annars tappar jag snabbt intresset. En bok som är svår att lägga ifrån sig. Har ni några förslag?
 
 


Kommentarer
sssophiies.blogg.se

- Gud va kul isf! :D

2012-11-24 @ 15:54:02
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Ida

Twilight böckerna, gömda- Lisa Marklund eller "varför gråter inte Emma" är några böcker jag starkt kan rekommendera :)

Svar: "Varför gråter inte Emma?" läste jag i Thailand. De två första twilightböckerna har jag, men har bara läst den första. Liza Marklunds filmer har jag ju dock sett och tycker om. Annars tycker jag mycket om verklighetsbaserade böcker! De gör verkligen att man blir fast :)
Ida Nilsson

2012-11-24 @ 21:38:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback