Världens roligaste sysselsättning...

Idag har jag haft en sådan där jobbig dag som jag antar att de flesta andra också har någon gång då och då. Jag har glömt allt, slagit i mig överallt, tagit dumma beslut och varit arg på mig själv. Men det började faktiskt styra upp sig under eftermiddagen!
 
Dagarna kommer vara långa och intensiva den kommande tiden. Jag har en tentamen som ligger och hånskrattar åt mig i nästa vecka. Ungefär en månad full av föreläsningar, som vi nu ska sammanfatta och på något sätt få in i huvudet och komma ihåg. Vi har nog skrivit runt tio sidor idag, många kvar. Med många timmars plugg om dagarna ska vi nog se till att klara det här!
 
 


Kommentarer
Lovi

Ahh vissa dagar är verkligen ämnade till att bara ställa till det.

2012-12-11 @ 19:20:09
Lovisa - mångsysslare

Ahh vissa dagar är verkligen ämnade till att bara ställa till det.

2012-12-11 @ 19:20:26
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback