Välkomnad till oss!

Efter frukosten kikade vi första avsnittet av julkalendern. Den bästa genom tiderna till och med, mysteriet på greveholm. De har gjort fortsättningen riktigt bra, inte tagit tillbaka den gamla familjen och bytt karaktärer utan tagit dit en ny familj och har kvar karaktärerna i spökena. Jag kommer vara som ett barn och längta efter att se det varje dag! haha.
 
Julpyntet är klart för i år i alla fall. Så himla mysigt att lyssna på julmusik samtidigt som man städar i lugn och ro, byter alla gardiner och packar upp alla julsaker. Dock är jag inte för massa krimskrams, när jag flyttar till hus vill jag ha mer stora saker som ger trivsel. Inte massa småtomtar och annat utan mer levande saker som granris och levande ljus och liknande. Jag älskar julen, nu är den välkomnad hem till oss!
 
Ett litet smakprov
 
 


Kommentarer
Alexandra Peraki

Vad fina bilder!! <3

2012-12-01 @ 17:21:37
Johanna

Vilket fint hem och blogg du har!

Svar: Tack så mycket!
Ida Nilsson

2012-12-03 @ 19:05:56
URL: http://joherman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback