Shorter.

Äntligen är den där tentan gjord! Jag är så lycklig att den är över och att jag kan gå på lite julledighet! Jag satt strax över 2½ timma och det var bara 6 stycken som gick före mig, så en riktig jobbig tenta. Men nu är det över! Har därför unnat mig ett besök hos fina Marina för att fixa håret. Vi kom fram till att jag klippt mig hos henne sedan hon började jobba på Cleo hud och hår för fem år sedan, tiden går fort när man är nöjd! Idag behövdes det klippas en bit, snarare över en dm och nu känns det jättekort.. Men nej, det är inte kort. Jag hade bara otroligt långt hår förut :)
 
Efter klipp och färgning av utväxt.
 


Kommentarer
Emmy

Så fint och långt hår du hade, men det är säkert jättefint och långt nu med :D

sv;
Jaa fett gott med brownies! ^^

Svar: Det är efterbilder, så bilderna är tagna efter att jag klippt mig. Men innan jag klippte mig, DÅ var det långt ;)
Ida Nilsson

2012-12-19 @ 20:44:59
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Marina

Gud vilket långt fint hår (:

Svar: Tack så mycket :)
Ida Nilsson

2012-12-19 @ 21:21:49
URL: http://marinaholmquist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback