Dumma mig

Ibland blir jag så trött på mig själv.. Tog med mig kameran igår i hopp om att jag skulle ta massa fina bilder på vår tjejkväll med matlagning, färgning av hår och mys hemma hos Elin. Men redan när jag startar kameran märker jag att "fan, minneskortet sitter i datorn!". Känner på mig att detta inte har skett för sista gången heller. Dumma mig själv!
 
Det blev sent igår, sista gången jag frågade var klockan var fick jag 03.20 till svar. Och jag som nu är nyvaken, bara time för att klä på sig och åka till skolan för att försöka förbereda sig på sig på bästa sätt inför min tentamen på onsdag. Roligare söndag har man ju haft.. Tur jag har så bra sällskap :)
 
 


Kommentarer
Marie

Ohh vilken söt labbe, rackarns att kortet satt kvar i datorn =(

Svar: Ja visst är han :) Han är bara några månader gammal :)
Ida Nilsson

2012-12-17 @ 23:01:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback